سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات متداول

سوالات متداول پایا الکتریک

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

 

خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

 

چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

 

با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید. – – روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.

 

برای خرید از پایا الکتریک، حتما باید در سایت عضو باشم ؟


بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.

 

چطور میتوانم شماره کارت خود را در پروفایلم وارد کنم؟
شما میتوانید وارد پروفایل خود شده و شماره کارت خود را وارد نمایید.

 

رمز خود را فراموش کرده ام.چطور میتوانم وارد پروفایلم شوم؟


روی گزینه “رمز خود را فراموش کرده ام” کلیک کنید. – جهت یادآوری کلمه ی عبور ایمیل یا شماره موبایل خود را وارد نمایید. – پس از دریافت لینک بازیابی می توانید رمز عبور جدید وارد نمایید.

 

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟


در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

 

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟


خیر شما نمیتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید.

 

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟


شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید.

 

چطور در پایا الکتریک سفارش خود را ثبت کنم ؟


وارد پروفایل خود شوید. محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.

 

چطور نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم ؟


با ورود به صفحه “سفارش های من و انتخاب گزینه ی “جزییات” سفارش مورد نظر و سپس انتخاب گزینه ی”ثبت نظر” نظر خود را ثبت کنید.

 

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم ؟


خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

 

برای خرید از پایا الکتریک، حتما باید در سایت عضو باشم ؟


بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل ثبت نام کنید.

 

کالایی را که در طرح پیشنهاد شگفت انگیز می باشد می توان با تعداد بیش از یک عدد خریداری کرد؟


به دلیل اینکه طرح پیشنهاد شگفت انگیز یک طرح تشویقی خرید است، پایا الکتریک تعهدی در قبال سفارش‏‌های تعدادی ندارد و در صورتی که امکان فروش بیشتر از یک عدد وجود داشته باشد، هماهنگی‏‌های لازم با مشتری انجام خواهد شد.

 

آیا تعداد خرید از یک کالا در پایا الکتریک محدودیتی دارد؟


بله. شما تنها میتوانید به تعدادی که هنگام ثبت سفارش به شما دسترسی داده شده است ، خرید انجام دهید. – خریدهای تعدادی پس از ثبت نهایی بررسی و در صورت امکان تایید خواهد شد.

 

چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟


با ورود به صفحه “سفارش های من و انتخاب گزینه ی “جزییات” سفارش مورد نظر و سپس انتخاب گزینه ی”مشاهده فاکتور”تصویر فاکتور مهر و امضاء شده را دریافت کنید.

 

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟


هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. – – برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ; – – شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک ) – رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید) – CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده) – تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک.

 

میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟


بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

 

محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟


زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفت انگیز مشخص نیست.اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه یا پیامک از آن باخبر شوید.

 

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟


ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

 

در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟


شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس و زمان ارسال را ویرایش کنم؟


شما میتوانید با مراجعه به پروفایل، آدرس یا بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.

 

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟


شما میتوانید با مراجعه به پروفایل خود سفارش یا مرسوله ایی که از ارسال آن منصرف شدید را لغو نمایید. – میتوانید برای مشاهده روند لغو سفارش به توضیحات تکمیلی مراجعه کنید.

 

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟


وارد سایت دیجی کالا شوید. – روی گزینه سفارش های من کلیک کنید. – در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. – میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.

 

چطور میتوانم کد تخفیف دریافت کنم؟


پایا الکتریکا در مناسبتهای مختلف و با برگزاری جشنواره فروش ویژه و کد معرف در تمامی زمان ها تعدادی کد تخفیف از طریق پیامک ، ایمیل و شبکه های اجتماعی در اختیار مشتریان قرار میدهد.

 

استفاده از کد تخفیف چه شرایطی دارد؟


استفاده از کد تخفیف شرایطی دارد که به همراه کد تخفیف شرایط آن برای شما ارسال میشود : – حداقل مبلغ خرید – شرط استفاده برای کالای خاص – فقط در اولین خرید از پایا الکتریک بتوانید استفاده نمایید – در صورتی که در یک شهر خاص هستید بتوانید استفاده کنید. – فقط برای استفاده در اپلیکیشن یا سایت باشد.

 

چطور از کارت هدیه ی خود استفاده کنم؟


به حساب کاربری خود وارد شوید. – کالاهای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید. – در مرحله پرداخت سریال کارت هدیه را وارد نموده و دکمه ثبت را بزنید.

 

استفاده از کد تخفیف چه محدودیت هایی دارد؟


شما فقط از هر کد تخفیف یکبار میتوایند استفاده کنید. – در هر سفارش فقط یک کد تخفیف میتوانید استفاده کنید. – کد تخفیف برای کالاهای شگفت انگیز و کارت های هدیه پایا الکتریک که در سایت پایا الکتریک به بفروش میرسد ، قابل استفاده نیست. – پس از نهایی شدن سفارش شما امکان تغییر یا اصلاح سفارش را ندارید، در صورت هر گونه تغییر کد تخفیف از بین می رود. – در صورتی که تاریخ اعتبار آن منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست.

 

اگر کالای خود را به هردلیلی مرجوع کنم چه اتفاقی برای مبلغ کارت هدیه میافتد؟


در اینصورت به میزان مبلغی که در سفارش از کارت هدیه استفاده نمودید ، مجدد کارت هدیه شما شارژ میشود.

 

چطور دوستانم را به پایا الکتریک دعوت کنم؟


کدتخفیفی که در این صفحه وجود دارد برای دعوت دوستانتان به پایا الکتریک ساخته شده است. شما میتوانید این کد را برای دوستانی که عضو پایا الکتریک نیستند ارسال کنید تا در اولین خریدشان ۵۰ هزارتومان تخفیف بگیرند.

 

چه زمانی من جوایزم را دریافت خواهم کرد؟


اگر دوستی که به دیجی کالا دعوت کرده اید، اولین خرید خود را با کد تخفیف شما انجام دهد، شما کد تخفیف و امتیاز دریافت خواهید کرد.

 

اگه دعوت از دوستان رو برای افرادی ارسال کنم که قبلا از پایا الکتریک خرید کردند، باز هم امتیاز می‌گیرم؟


خیر، این هدیه فقط برای مشتریان جدید پایا الکتریک است.

 

کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی چه زمانی برای دوستم ارسال میشه؟


پس از اشتراک گذاری، در همان لحظه کد ارسال خواهد شد.

چقدر برای شما مفید بود؟
5/5
برگشت به بالا
بررسی، انتخاب و خرید آنلاین